Σκληρή κόντρα Μιχόπουλου-Μπούρα με θέα απογραφή και χρέη του πρώην δήμου Αγράφων
 Σκληρές εκφράσεις και μπηχτές εκατέρωθεν έχουν λεχθεί τις τελευταίες ημέρες απο τον πρώην δήμαρχο Αγράφων κ.Μπούρα και τον νυν 
Αντιδήμαρχο του νεοσύστατου δήμου Αγράφων κ.Μιχόπουλο.

   ΜΠΟΥΡΑΣ:"Σιωπά περίεργα ο εξ απορρήτων φίλος.... 
Οι δημόσιοι άνδρες μας προφυλλάσουν..."

ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ:"Φωνή είχα-έχω και θα έχω...
Ευθύνη σου τα χρέη του δήμου...Είμαι άνδρας και περπατώ με το κεφάλι ψηλά.."



Ο πρώην δήμαρχος ,στις συνεντεύξεις του στις δύο τοπικές εφημερίδες,άφησε σαφής αιχμές  για τον επί 8 χρόνια συνεργάτη του κατηγορώντας τον για "περίεργη σιωπή" όταν ο Μιχόπουλος ,ο "εξ απορρήτων" όπως τον ονοματίζει,ενώ γνώριζε πως είχαν τα πράγματα δεν πήρε  θέση δημόσια στην απογραφή.Τονίζει ότι  ΗΤΑΝ ο  καλύτερος του φίλος επί 8 χρόνια και ανεβάζοντας τους τόνους της αντιπαράθεσης μιλά για "δημόσιους άντρες" που πρέπει να τοποθετούνται δημόσια και να προφυλάσσουν τον δήμαρχο ..
Άμεση ήταν η απάντηση του Αντιδήμαρχου Αγράφων που αντικρούοντας τις αιχμές του Μπούρα μιλά για μόνο υπεύθυνο στα χρέη του δήμου  τον πρώην δήμαρχο, και ότι ποτέ δεν ήταν ο "εξ απορρήτων του".

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση-απάντηση του Μιχόπουλου:

"K.Mπούρα
Με αφορμή την συνέντευξη σας απαντώ τα εξής:
Επί οχτώ χρόνια τίμησα την ψήφο που μου έδωσε ο Αγραφίωτικος λαός για το καλό του τόπου πάντα ακούραστος όπως και εσείς γνωρίζετε αλλά δεν θέλετε να το αποδεχτείτε.
Σας τηλεφώνησα και σας ενημέρωσα ότι ο κ. Τάτσης δεν δέχεται παραδόσεις και παραλαβές με φιέστες και τελετές όπως το έπραξε και σε καμία άλλη Δημοτική Ενότητα
Σας ενημέρωσα επίσης μία εβδομάδα νωρίτερα για την ημέρα που θα έλθει η επιτροπή παραλαβής που δημιουργήθηκε σύμφωνα με των Καλλικρατικό Νόμο. Η απάντηση σας ήταν η ακόλουθη τα κτήρια και τα οχήματα είναι εκεί. Να τα παραλάβετε όσο για τα οικονομικά στοιχεία θα σας τα παραδώσουν οι γραμματείς μου.

Με κατηγορείτε ότι σιώπησα. Φωνή ΕΙΧΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ δεν μπορώ όμως να πάρω θέση για τα οικονομικά στοιχεία διότι δεν υπήρξα ποτέ υπεύθυνος των οικονομικών του Δήμου, τα οικονομικά ήταν δική σας διαχείριση καθώς επίσης δεν υπήρξα ποτέ και ο εξ’ απορρήτων σας.
Σε ότι αφορά αν είμαι δημόσιος άνδρας σας πληροφορώ ότι είμαι και άνδρας και δημόσιος άνδρας αποδεικνύοντας το καθημερινά περπατώντας με το κεφάλι ψηλά σε όλα τα χωρία των Αγράφων
Δεν θα ασχοληθώ σε αυτή την φάση περισσότερο μαζί σας. Προτιμώ να αφιερώσω τον πολύτιμο χρόνο μου στο Δήμο Αγράφων και στα προβλήματα των δημοτών μας όπως άλλωστε έκανα τόσα χρόνια.Ευχαριστώ,
     Ευθύμιος Μιχόπουλος
      Αντιδήμαρχος Αγράφων

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη του κ. Μπούρα   ΕΔΩ   και   ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: